Skip to main content

Przerwa w dostępie do usług bankowych

11-06-2024

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

 

Termin  Funkcjonalność / usługa  Jakie ograniczenia wystąpią w usługach? 

W sobotę 22.06 w godzinach  6.00 - 12.00

Moje ID  Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu  Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach 
Przez cały weekend od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00 BLIK – przelewy na telefon   Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon 
Przelewy Elixir   Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych  
Transakcje walutowe   Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.  
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee  Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

 

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Z wyrazami szacunku